اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با حضور در فروشگاههای سطح شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی و گفتگو با مردم و فروشنده ها مسائل مربوط به این طرح را مورد بررسی قرارداد و دستور رصد و نظارت را برای مدیران تابعه این اداره کل در شهرستانهای استان صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۴۹۶۱۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار جام جم گفت: با آغاز مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه‌بگیر و در دهک‌های یک تا هفت، مرحله دوم آن از ۱۸ اسفند شروع و تا 17 فروردین ماه افراد می توانند با مراجعه به فروشگاههای متصل به طرح کالابرگ، خرید خود را انجام نمایند.

وی تصریح کرد: هم استانی های گرامی در صورت بروز مشکل و هرگونه تخلف مراتب را به شماره 124 سامانه پاسخگویی اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاع داده تا کارشناسان مرتبط در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و رفع مشکل اقدام نمایند.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: خانوارها می‌توانند اقلام تعیین شده این طرح را در وزن تعریف شده آن خرید نمایند و امکان جابه‌جایی اعتبار بین این اقلام میسر نیست به‌عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها