با حضور رئیس کمیته نظارت براشتغال پایدار استان خراسان شمالی:

نظارت بر طرح های اشتغالزا و اقتصادی شهرستان شیروان

اسدالله ابراهیمی ـ‌ جام جم آنلاین ـ مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی و رئیس کمیته نظارت بر اشتغال پایدار استان خراسان شمالی باتفاق رئیس جهادکشاورزی شهرستان شیروان با حضور در سایت قلعچه (شهرک دامداران گاو شیری) این شهرستان ، وضعیت اشتغال و استفاده صحیح از تسهیلات صاحبان بنگاههای اقتصادی مزبوررا مورد نظارت قراردادند.
کد خبر: ۱۴۴۵۹۳۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

دکترمهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته نظارت براشتغال پایدار استان در این خصوص گفت: نظارت بر ایجاد اشتغال تعهد شده در کارگاههای دریافت کننده تسهیلات و روند وضعیت کاری آنها موضوعی است که کمیته نظارت بر اشتغال پایدار در جهت جلوگیری از مشکلات جامعه کار و تلاش برآن تاکید دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم بیش از 1400 میلیارد ریال برای اشتغال روستاییان و عشایر تسهیلات پرداخت شده است که انتظار می رود مجریان طرح های استفاده کننده از این تسهیلات اشتغال تعهد شده خود را بصورت کامل عمل نمایند.

اسلام خواه افزود: از تعدادواحدهای دامداری گاو شیری در شهرک صنعتی قلعچه قریب به 80 درصد از این واحدها در حال فعالیت هستند که با تاکیدات استاندار خراسان شمالی و تدابیر کارگروه رفع موانع تولید در استان و همکاری دیگر دستگاههای اجرایی ، امیدمی رود که واحدهای نیمه فعال این شهرک نیز به چرخه تولید بازگردند.

گفتنی است که؛ در شهرک صنعتی قلعچه شهرستان شیروان 2 هزار گاو شیری نگهداری میشود که روزانه بیش از 11 تن شیر تولید می کنند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها