رئیس سازمان صدا وسیما گفت: برای دور دوم انتخابات مجلس مثل دور اول، ظرفیت رسانه ملی در اختیار نامزد‌ها و مردم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۹۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان جبلی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات صدا و سیما در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت:­ قرار بر این است تا بسته‌های تصویری معرفی نامزد‌ها دوباره تهیه شود و تلاش بر این است که در همه حوزه‌های انتخابیه مناظره بین نامزد‌ها برگزار شود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: به احتمال بسیار زیاد مناظره‌ها به صورت ضبطی در شبکه‌های استانی پخش می‌شود تا مردم بتوانند با نظرات و برنامه‌های نامزد‌های انتخابات مجلس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در حال تجربه نگاری و آسیب شناسی اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات هستیم خاطرنشان کرد:تجربه دور اول بی نظیر و امیدوار کننده‌ای بود، به نظر می‌رسد بخشی از مشارکت مردم هم به همین شکل رقم خورد.

جبلی تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های صدا و سیما، نزدیک یک چهارم رای دهندگان به برنامه‌های نامزد‌ها در رسانه ملی توجه و بر اساس آن برنامه ریزی کردند.

وی گفت: هر اندازه آشنایی مردم با نامزد‌های انتخابات بیشتر باشد و برنامه‌های آن‌ها مشخص شود و رقابت واقعی بین نامزد‌ها شکل بگیرد تاثیر مستقیمی روی مشارکت خواهد گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها