در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

بارش‌های بسیار شدید در راه است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه‌ای بارشی به کشور از روز دوشنبه گفت: بارش‌ها در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال غرب فارس بسیار شدید خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۴۹۴۳۳

بارش‌های بسیار شدید در راه است

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان افزود: امروز جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور شاهد بارش برف و باران در مناطق شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی خواهیم بود و به این ترتیب شهروندان در قزوین، البرز، تهران و غرب سواحل دریای خزر بارش برف، باران و وزش باد را تجربه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز شنبه نیز در این مناطق ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: افزون بر این فردا در مناطقی از شرق، شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر نیز بارش باران و وزش باد را خواهیم داشت.

ضیاییان درباره شرایط جوی کشور در روز یکشنبه نیز توضیح داد: در این روز در برخی مناطق واقع در شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره روز دوشنبه نیز عنوان کرد: شهروندان در این روز در خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد را خواهند داشت.

به گفته وی در روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی از غرب کشور شهروندان در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز غربی، مرکزی و در غرب سواحل خزر شاهد بارش خواهند بود.

ضیاییان با اشاره به اینکه در روز سه‌شنبه نیز این سامانه بارشی تقویت می‌شود، ادامه داد: به این ترتیب شاهد بارش‌های سنگینی در مناطق امتداد زاگرس، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی بیان کرد: به این ترتیب علاوه بر مناطقی که به آن اشاره شد در برخی مناطق مرکزی، شرقی و شمال شرقی کشور هم بارش و وزش باد را خواهیم داشت.

وی یادآور شد: بارش‌ها در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال غرب فارس بسیار شدید خواهد بود.

ضیاییان درباره وزش باد شدید در کشور نیز عنوان کرد: امروز در شمال غرب و غرب، فردا در شمال غرب و نیمه شمالی فارس، شمال کرمان و جنوب یزد، روز یکشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس، دوشنبه در مناطق غربی کشور و روز سه‌شنبه در نیمه غربی و برخی نقاط مرکزی، جنوب شرق و شمال شرق کشور شهروندان شاهد وزش باد شدید خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها