یزد- محمدعلی حاتمی زاده به همراه مهدی فتحی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم و جواد احمدی نسب؛ مسئول امور دام جهاد، از تنها واحد پرورش بزسانن در شهرستان خاتم بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۴۹۱۸۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، این واحد صنعتی  500 راسی با هدف اصلاح نژاد دام مورد نیاز منطقه و صادرات مازاد آن احداث و به تولید شیر بز و سایر محصولات لبنی مرتبط مشغول است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد طی این بازدید با تاکید بر اهمیت پویایی واحدهای دامداری گفت: توسعه واحدهای دامی، افزایش تولید و بهره‌وری، به منظور تامین  شیر، گوشت و سایر فراورده‌های دامی دارای حساسیت‌ ویژه‌ای است؛ که باید مورد توجه قرار گیرد.

حاتمی زاده تصریح کرد: فعالیت‌های اقتصادی در قالب کشاورزی و دامپروری نیازمند برنامه ریزی هدفمند و آینده‌نگری اصولی، در سایه حمایت از تولیدکنندگان می باشد و با این امر می توان در کنار افزایش اشتغال به تقویت تولیدات داخلی و کاهش وابستگی دست یافت.

وی افزود: پرورش بز سانن به دلیل توانایی زیاد در تولید شیر با رشد سریع، باروری و چندقلوزایی، در بیشتر نقاط جهان گسترش یافته و جزو  برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها