یزد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: امنیت غذایی و معیشت مردم وظیفه ذاتی جهاد است که این امر با کمک کشاورزان و حمایت مردم امکان پذیر می شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۲۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد علی حاتمی زاده در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت اظهار داشت:در صورتی که زمین های واگذار شده به بهره برداری نرسد و استفاده های دیگری جز طرح مورد نظر انجام شود به سرعت خلع ید خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما از کشاورزان امنیت غذایی میخواهیم، گفت: در قبال حمایت های دولتی از کشاورزان انتظار افزایش بهره وری در راستای ایجاد امنیت غذایی و تامین سبد پروتئینی را خواهانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه احداث مگافارم با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به این صنعت، میتواند کمک ویژه ای به بخش کشاورزی استان یزد کند، خاطر نشان کرد: هدف جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی با حمایت از احداث مگافارم های صنعت کشاورزی در استان به منظور افزایش تولید و اشتغال زایی گسترده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: با توجه به اینکه بیشترین تعداد قنوات استان در شهرستان تفت وجود دارد، مساعدت لازم در خصوص تخصیص اعتبار بیشتر به قنوات با برنامه ریزی در راستای افزایش بهره وری و راه اندازی مگافارم ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت مرمت واحیای قنوات، تخصیص بودجه، تغییر کاربری غیر مجاز، خشکسالی، حادثه سیل و همچنین استقرار نیروی بیشتر در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان را از مهمترین دغدغه های کشاورزان تفتی برشمردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها