فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از جمع‌آوری و دستگیری ۲۳ قاچاقچی، خُرده‌فروش، معتاد متجاهر و کشف مقداری موادمخدر صنعتی و محترقه در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۹۰۷۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه تأمین امنیت محله‌ها، جمع‌آوری معتادان تابلو و پاکسازی اماکن عمومی، پارک‌ها و اطراف مراکز آموزشی از وجود این دسته از افراد است، روز گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری رده‌های تابعه اقدام به اجرای طرح کرد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح علاوه بر کشف مقدار ۸۰۰ گرم هروئین و شیشه و دستگیری دو نفر قاچاقچی حرفه‌ای دراین رابطه، تعداد ۱۹ نفر معتاد تابلو و دو نفر خُرده‌فروش دستگیر و معتادان پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی به مراکز ترک اعتیاد و قاچاقچیان و خرده‌فروشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

شاه‌ملکی در ادامه با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف تعداد ۹۹۷۸ عدد مواد محترقه، تعداد هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و یا متخلف در پی اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با اشاره به لزوم همکاری با پلیس در پاکسازی محلات و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ یادآور شد: مقابله با سوداگران مرگ، خرده‌فروشان و قاچاقچیان و نیز جمع‌آوری معتادان تابلو به عنوان یک اولویت مأموریتی روزانه در دستور کار پلیس شهرستان قرار داشته که در این رابطه توفیقات قابل‌توجهی نیز حاصل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها