نجاتگران اعزامی خراسان‌جنوبی از سیستان و بلوچستان با اتمام عملیات امداد و نجات پس از اعلام وضعیت سفید به استان بازگشتند.
کد خبر: ۱۴۴۹۰۳۱

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تیم‌های عملیاتی اعزامی هلال‌احمر استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان با اعلام وضعیت سفید جوی، به استان بازگشتند.

محمدعلی کاوسی با بیان اینکه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از استان‌های معین سیستان و بلوچستان است، افزود: امدادگران خراسان‌جنوبی به محض اعلام وقوع سیل در این سیستان و بلوچستان راهی مناطق سیل‌زده شدند.

وی به اعزام ۱۵ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده از ۱۲ اسفندماه اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۵ نیروی امدادی در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و تا به امروز به مردم منطقه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حضور امدادگران در شهرستان دشتیاری و ارزیابی روستا‌های سیل‌زده، گفت: تیم‌های عملیاتی علاوه بر امدادرسانی، کمک‌های مردمی و دولتی را میان سیل‌زدگان توزیع کردند.

کاوسی گفت: پس از اعلام وضعیت سفید جوی در سیستان‌وبلوچستان، پایان ماموریت تیم‌های عملیاتی به پایان رسیدند و به استان بازگشتند.

تیم‌های عملیاتی خراسان‌جنوبی در ورود به استان در شهرستان نهبندان مورد استقبال مدیرعامل جمعیت، معاون امدادونجات، امام جمعه نهبندان، معاون فرماندار نهبندان قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها