معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد:

پاکسازی اماکن تاریخی کرمانشاه از ۲۰ اسفندماه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

هشدار رییس اورژانس کرمانشاه در خصوص حوادث چهارشنبه پایان سال

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آماده‌باش همه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی، در خصوص حوادث و مجروحیت های چهارشنبه پایان سال جاری هشدار داد.
کد خبر: ۱۴۴۸۷۱۱

جام جم آنلاین؛دکتر مسعود قلعه سفیدی بیان کرد: در سال گذشته تعداد مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به سال قبل از آن حدود ۴۰ درصد افزایش یافت که این امر نگران کننده ای بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۷۱ نفر مصدوم شدند که ۱۳۶ نفر آنها مرد و ۳۵ نفر نیز زن بودند افزود: پارسال استان کرمانشاه بعد از تهران، آذربایجان شرقی و فارس استان چهارم کشور بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از موارد نگران کننده بر خلاف سال های گذشته که عمده آسیب‌ها از نوع سوختگی و آسیب از ناحیه دست بود، افزایش تعداد افرادی بود که از ناحیه چشم مصدوم شدند به طوری که ۷۲ مورد از این افراد از ناحیه چشم آسیب دیدند.

قلعه سفیدی افزود: در همین راستا توصیه اکید به والدین این است که در این شب بیش از هر زمان دیگری مراقب فرزندان خود باشند و از نزدیک شدن آنها به محل‌های تجمع خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین توصیه می‌شود افراد تا حد امکان از منازل خود در این روز خارج نشوند و به طور جدی از پرتاب بطری شیشه‌ای، اسپری، آمپول و … در آتش خودداری شود، چرا که تکه های این وسایل مانند ترکش عمل کرده و آسیب‌های بسیاری برای افراد به دنبال خواهد داشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از آموزش و پرورش، صدا و سیما و سایر رسانه ها خواست تا با اطلاع رسانی در زمینه خطرات استفاده از وسایل محترقه کند در کاهش آمار مصدومان جهارشنبه آخرسال این مدیریت را یاری رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها