مرتضی تبریزی بازیگر برنامه «صبح جمعه با شما» و سریال‌های طنز تلویزیون درگذشت.
مرتضی تبریزی بازیگر برنامه «صبح جمعه با شما» و سریال‌های طنز تلویزیون درگذشت.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، اصغر سمسارزاده درباره علت درگذشت مرتضی تبریزی گفته است: آقای تبریزی به دلیل سکته مغزی فوت شده است. او مدت‌ها در بستر بیماری بود و متاسفانه کسی از او یادی نکرد و خانواده او حق دارند که دلگیر باشند.

او گفت: آخرین کار مرتضی تبریزی، به ۶ ماه گذشته در رادیو و برنامه صبح جمعه با شما برمی‌گردد. متاسفانه همان روزها تکلمش را از دست داد و حالش خوب نبود. بعد از مقطعی دوباره برگشت و شرایط خوبی داشت اما متاسفانه باز هم بدتر شد و دیگر نتوانست به رادیو بیاید.هنرنمایی این استاد بی بدیل در عرصه‌ بازیگری و اجرا بی شک از یادها زدودنی نیست. بی تردید؛ وجود و زحمات امثال او بوده که هنر صدای کشورمان را مانا کرده است.

همچنین علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی در پیامی نوشت: زنده یاد مرتضی تبریزی سالهای بسیاری بازیگر برنامه صبح جمعه با شما بود و بدون تردید مخاطبان خاطرات بسیاری را از نقش‌های شیرین او در رادیو به یاد دارند.

به گفته‌ سمسارزاده، مرتضی تبریزی ۴۰ سال در رادیو فعالیت داشت و سال‌ها با یکدیگر در تئاتر کارهای پرفروشی داشتند. مرتضی تبریزی پنج روز پیش درگذشت و در یکی از قطعات بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها