از ۲۲ بهمن ماه تاکنون، با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، ۱۲ روستای خراسان جنوبی با جمعیتی بیش از هزار و ۲۷۰ خانوار، از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از راه اندازی ۱۲ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، در سطح روستا‌های استان، از ۲۲ بهمن ماه تاکنون، خبر داد.

 مصطفی بهی گفت: در ادامه اجرای طرح توسعه خدمات ارتباطی در سطح روستا‌های استان، ۳ سایت جدید الاحداث توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه راه اندازی، ۵ سایت تلفن همراه موجود در روستا‌ها به تکنولوژی نسل ۴ همراه مجهز و یک تقویت کننده پوشش اینترنت پرسرعت همراه نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: سایت‌های جدید در روستا‌های گزدز شهرستان سربیشه و القور و شکراب شهرستان بیرجند راه اندازی شده اند که این روستا‌ها و روستا‌های ماسن و کوشکک را از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: همچنین با ارتقاء ۵ سایت تلفن همراه دیگر، روستا‌های چارفرسخ، دهک و سیدمراد شهرستان نهبندان و دل آباد و مرک شهرستان بیرجند و با نصب و راه اندازی رپیتر روستای حسین آباد شهرستان فردوس، این روستا‌ها از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی افزود: با اجرای این پروژه‌ها که با اعتباری ۳۰۰ میلیارد ریال، از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شده اند، بیش از هزار و  ۲۷۰ خانوار روستایی استان، از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها