۱۴ روستای دیگر استان خراسان جنوبی، از اینترنت پر سرعت همراه بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۴۳۴۳۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: ۱۱ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستا‌های استان راه اندازی شد.
بهی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از اتصال ۱۴ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
بهی افزود: از نیمه آبان ماه تاکنون با راه اندازی ۱۱ سایت دیگر و توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۴ روستای استان از خدمات این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.
وی گفت: از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های شیرگ سارجین و عباس آباد زیرکوه، اسماعیل آباد و ورزگ قائنات و چهکندک خوسف، احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها و روستا‌های زردان زیرکوه و قصبه خوسف را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقای تکنولوژی ۶ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های مختاران سربیشه، کلاته نظر درمیان، چیروک طبس، پهنایی قائنات، اسماعیل آباد نهبندان و نوده و نرم سرایان، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.
بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از ۲۵۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها