رئیس‌جمهور برای هشتمین بار راهی خوزستان شد

از استقبال دریای ایذه تا قول رئیسی به کارگران هفت‌تپه

 جریان برانداز و ضدانقلاب درباره ایذه دچار اشتباهات فاحش رسانه‌ای و سیاسی شده که آنها را به سوژه طنز همیشگی درباره این شهر تبدیل کرده؛ دردسترس‌ترین آن ماجرای «دریای ایذه» است. دی ماه۹۶ بود که شبکه تلویزیونی «من و تو» ادعا کرد که شهر ایذه در پی اعتراضات سقوط کرده و سپاه از راه دریا آن را پس گرفته است!
کد خبر: ۱۴۴۸۴۳۴
 
بعد از آن هم پررنگ کردن شعار «ایذه شده آماده، فرمان بده شاهزاده» توسط این رسانه بهایی برجسته شد. حالا که رئیسی صبح جمعه برای هشتمین بار دردوران ریاست‌جمهوری‌اش راهی خوزستان شده تصاویر کم‌نظیری از دریای استقبال مردمی ایذه منتشر شده است ورئیس‌جمهور هم در سخنرانی در جمع مردم این شهر گفته دشمنان درمقاطع مختلفی درایذه قصد توطئه و اختلاف‌افکنی داشتند اما مردم ایذه آنها را ناکام گذاشتند.سیدابراهیم رئیسی که صبح دیروز(جمعه ۱۸اسفند)برای افتتاح طرح مهم پاک چوب به شوش رفته بود با مشاهده جمعی از کارگران در ورودی شرکت پاک چوب، با این افراد دیدار کرد وبه معاون اجرایی و رئیس دفترخود مأموریت دا‌د ضمن شنیدن مسائل، مطالبات کارگران را بررسی و پیگیری کنند. درهمین‌ارتباط، محسن منصوری معاون اجرایی وغلامحسین اسماعیلی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با حضور در جمع کارگران هفت‌تپه، در فضایی صمیمی و دوستانه با شنیدن دغدغه و مطالبات کارگران، نسبت به پیگیری خواسته آنها برای واگذاری قطعی شرکت هفت‌تپه به شرکت صنایع جانبی نیشکر قول مساعد و پیگیری دادند. دولتِ مردمی بارها در عمل نشان داده که مهم‌ترین دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم است و تا آسایش ملت ایران فراهم نشود، از پای نمی‌نشیند‌؛ از این روست که آیت‌ا... رئیسی بار دیگر با همراهی وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و صمت، عازم خوزستان شد تا با اقوام ساکن این استان از بختیاری و عرب گرفته تا قشقایی و ‌لُر دیداری تازه کند و علاوه بر این، تعدادی از اَبر‌پروژه‌های مهم را در سرزمین طلای سیاه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دهد. 
 
اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند
رئیس‌جمهور در جمع پرشور مردم ایذه در مصلی این شهر گفت: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است. وی خطاب به استانداران،فرمانداران،مدیران و مجموعه کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور، افزود: دستگاه‌های دولتی باید نماد کارآمدی وگره‌گشایی ازکارمردم باشند و مبادا بشنوم خدای ناکرده رشوه و فساد در یک مجموعه اداری رخنه کرده است.رئیس‌جمهور گفت: مردم خوب، متدین، با بصیرت و انقلابی ایران شایسته بهترین‌ها هستند و باید هنگام مراجعه به دستگاه‌های اجرایی، احساس کنند که همه توان برای رفع مشکل و گره‌گشایی از کار آنها به کار گرفته شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها