معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از حضور 120 مجموعه فعال در حوزه قرآن، نهج البلاغه و عترت در قالب 94 غرفه در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۸۲۲۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ میثم بکتاشیان در نشست خبری در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان گفت: 20 غرفه ویژه فعالیت های قرآنی در حوزه خانواده، کودک و نوجوان است.
 وی با بیان این که این نمایشگاه از 19 تا 25 اسفندماه از ساعت 15 تا 23 در محل سابق نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برپا خواهد بود افزود: برنامه صحنه ای این نمایشگاه هر شب از ساعت 20:30 تا 23 با عنوان بهارجا ن ها برگزار خواهد شد .
بکتاشیان افزود: این برنامه صحنه ای شامل جُنگ قرآنی، برنامه های شاد خانوادگی، استند آب کمدی، برگزاری مسابقه همراه با قرعه کشی است.
وی گفت: در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان هر شب مناجات خوانی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه، رونمایی از آثار هنری هنرمندان با موضوع قرآن و عترت، رونمایی از نرم افزارهای جدید قرآنی، رونمایی از چهارسوق قرآنی، تجلیل از شایستگان و خادمان قرآن، برگزاری ویژه برنامه ای برای حافظان و قاریان روشندل و همایش بزرگ مدیران و مسئولان مراکز فرهنگی و قرآنی را از برنامه های نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان برشمرد و افزود: پویش «می خوانمت» در سطح شهر برای تلاوت هر روز قرآن و اُنس و ارتباط بیشتر مردم با این کتاب الهی و همچنین برپایی غرفه نمایشگاه ترکیبی از دیگر برنامه ای این نمایشگاه است.
بکتاشیان گفت: مراسم جزء خوانی قرآن در محور فرهنگی چهارباغ عباسی، مسجد سید و همچنین گلستان شهدا از برنامه های جنبی نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان است.
وی افزود: محتوای این نمایشگاه برای تمامی گروهای سنی برنامه ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها