رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد؛

قاتل فراری در دام کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از شناسایی قاتل فراری توسط کارگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه و دستگیری وی توسط ماموران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۹۷۷

جام جم آنلاین؛ سرهنگ علی کرمی اظهار کرد: جوان ۲۸ ساله‌ای که پس از ارتکاب قتل مردی ۵۵ ساله و زخمی کردن ۲ نفر دیگر با سلاح گرم متواری شده بود با تلاش کاراگاهان دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: پس از وقوع قتل مردی ۵۵ ساله در آذر ماه سال جاری در یکی از روستاهای حاشیه شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تلاش برای دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد قاتل دریکی از شهرستان‌های استان تهران شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی و اعزام تیم‌های عملیاتی به شهرستان مورد نظر و هماهنگی‌های به عمل آمده موفق به دستگیری قاتل فراری شده و وی را به کرمانشاه منتقل کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها صراحتاً به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلاف خانوادگی قبلی با خانواده مقتول عنوان کرد.

کرمی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها