مدیرکل استاندارد استان گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان زنجان آغاز شد.
مدیرکل استاندارد استان گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۷۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین زنجان،  قهرمانی گفت: اجرای طرح عیدانه استاندارد برای سومین سال متوالی با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تقویت اعتماد ملی به کیفیت خدمات، تعیین میزان انطباق خدمات ارائه شده به مردم با استاندارد‌های مرتبط، صیانت از ایمنی، سلامت و حقوق عامه مردم و جلب اعتماد عمومی و اطمینان آفرینی بر مبنای ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در هشت محور اصلی، اجرایی می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان افزود: بازرسی از مراکز فروش مواد غذایی شامل فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین میوه و تره‌بار، مراکز عرضه شیرینی و خشکبار و مراکز خدماتی شامل پایانه‌های مسافربری، رستوران ها، قهوه خانه ها، مراکز اقامتی و گردشگری و قالیشویی‌ها از محور‌های اصلی طرح عیدانه است.

قهرمانی گفت: در این طرح که توسط کارشناسان استاندارد استان و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرایی می‌شود، نتایج به منظور اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های اصلاحی یا تکمیلی توسط این دستگاه‌ها مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان ادامه داد: شهروندان می‌توانند گزارش ها، پیشنهاد‌ها و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۵۱۷ یا به نشانی inso.gov.ir گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها