مردم دیروز با حضور گسترده و حماسی خود در انتخابات نشان دادند که آگاهند و همچنان با بصیرت از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.
مردم دیروز با حضور گسترده و حماسی خود در انتخابات نشان دادند که آگاهند و همچنان با بصیرت از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۹۳
نویسنده سیدکمال سجادی سخنگوی پیروان خط امام و رهبری

این حماسه در شرایطی رخ داد که رسانه‌های بیگانه به نمایندگی از جریان سلطه و دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی از مدت‌ها پیش تدارک فراوان دیدند تا با انواع و اقسام فتنه گری‌ها و براه انداختن انواع و اقسام چالش‌ها در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی بر اذهان عمومی مردم ایران تاثیر بگذارند و با انواع و اقسام القائات جامعه ایرانی را از حضور در پای صندوق‌های رای و متعاقب آن مداخله در تعیین سرنوشت سیاسی خود بازدارند.

تیری که البته به هدف نخورد، چون مردم ایران آگاهانه در عرصه سیاسی دشمن شناسی خود را بخوبی نشان دادند و بدون توجه به همه تبلیغاتی که در داخل و خارج از ایران صورت می‌گرفت از ابتدای شروع رای گیری در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند و برغم تمدید ساعات انتخابات گزارش‌ها حاکی از حضور پرشور مردم در مراکز رای گیری بود.


طبعا در این آگاهی بخشی حتما باید به سهم بالای صدا و سیما اشاره کرد که با فراهم کردن فضای آرام برای گفتگو بین جریان‌های مختلف سیاسی توانست مردم را در جریان بسیاری از موضوعات و مسائل مرتبط با موضوع انتخابات قرار دهد و ترفند‌های جریان سلطه را برای دور کردن مردم از پای صندوق‌های رای بی اثر کند.

این حضور پرشکوه حاوی پیام مهمی برای دشمنان بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین عوامل رسانه‌ای آن‌ها است که با وجود تدارک انواع و اقسام جنگ‌های ترکیبی علیه روح و روان مردم باز هم در هدف خود برای جدایی انداختن به جامعه و حکومت ناکام ماندند. آن‌ها طی سال‌های گذشته و بویژه طی ماه‌های اخیر از هر تدبیری که بکار بردند با شکست مواجه شد و برگزاری انتخابات پرشکوه ۱۱ اسفند نشان داد که عزم جامعه ایرانی برای حمایت از نظام و انقلاب جزم است و در این مسیر به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کنند و در برابر همه توطئه‌ها می‌ایستند و با صدای بلند می‌گویند که برغم همه فشار‌های سیاسی و اقتصادی باز هم فعالانه در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام حضور فعالانه خواهند داشت.

این حضور حماسی در کنار همه پیام‌های روشن و آشکاری که برای جهانیان دارد مسئولیت سنگینی را هم متوجه نامزد‌هایی می‌کند که با رای مردم به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت و بر کرسی نمایندگی تکیه خواهند زد. طبیعی است که آن‌ها باید متوجه این تکلیف باشند و از همه توان خود برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنند. این نکته از آن جهت اهمیت دارد که بسیار از نمایندگان و جریان‌های سیاسی حامی آن‌ها شعار تغییر، تحول، پیشرفت و توسعه را دادند و نمایندگان منتخب طبعا هم در عرصه قانونگذاری و هم در عرصه نظارت از سوی مردم ماموریت دارند تا تمامی تلاش خود را در حوزه اداره مطلوب حکمرانی بکار ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها