یک روزنامه صهیونیستی به بررسی جنایتی پرداخت که سرنوشت جنگ غزه را به نفع گروه‌های مقاومت فلسطین تغییر خواهد داد. 
کد خبر: ۱۴۴۷۴۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به بررسی قتل عام ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه که طی آن تجمع غیر نظامیان فلسطینی که منتظر رسیدن کمک‌ های غذایی بودند، مورد حمله قرار گرفت، پرداخت و نوشت: این رخداد می‌تواند سرنوشت جنگ در غزه را تغییر دهد.

این روزنامه صهیونیستی از جنایت مذکور تحت عنوان «کشتار آرد» نام برد و تاکید کرد که صرف نظر از اینکه این اقدام عمدی یا غیر عمدی باشد، می‌تواند روند جنگ غزه که از ۱۴۸ روز پیش آغاز شده را به کلی دگرگون سازد.

این روزنامه می‌افزاید که توجیهات اسراییل که ۱۰ ساعت بعد از این حادثه مطرح شد، بعید است که بتواند کسی را قانع کند.

سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این اتفاق مدعی شد که این افراد توسط خودرو‌های امدادی زیر گرفته شده یا بر اثر تراکم جمعیت از بین رفته اند، اما تصاویر موجود نشان از تیراندازی مستقیم به سمت فلسطینی‌هایی دارد که منتظر رسیدن کمک‌های غذایی هستند.

این روزنامه می‌افزاید که اتفاق وحشتناک پنج شنبه ممکن است باعث افزایش تنش در عرصه‌های دیگر از جمله کرانه باختری شود. علاوه بر اینکه می‌تواند مطالبات برای آتش‌بس در غزه را با شدت بیشتری همراه کند.

در تیراندازی از سوی تانک‌های رژیم صهیونیستی مستقر در شمال غزه به تجمع فلسطینیانی که منتظر رسیدن کمک‌های غذایی بودند، دست کم ۱۱۶ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۸۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. این حادثه در میدان نابلسی صورت گرفت. میزان قحطی و گرسنگی در شمال غزه به حدی است که تاکنون ۱۳ کودک فلسطینی در نتیجه سوء تغذیه حاد و گرسنگی جان خود را از دست داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها