رییس دفتر رییس جمهور گفت: گزارش‌هایی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است، بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است.
کد خبر: ۱۴۴۷۳۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، غلامحسین اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهور عصر جمعه (۱۱ اسفند ماه) در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، گفت: وظیفه خود می‌دانم که از مردم عزیز، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی تشکر کنم.

وی ادامه داد: گزارش‌هایی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است، بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

وی بیان کرد: برابر گزارش‌هایی که از بخش اجرا و نظارت داریم، بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در امر نظارت عهده‌دار موضوع نظارت هستند.

اسماعیلی گفت: تمام تلاش و همت عزیزان بخش نظارت این است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزار کننده انتخابات، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود تأمین کنند.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: این جمعیت و خیل عظیم ناظران این اطمینان را به مردم می‌دهد که آرای آن‌ها به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی درباره فعالیت سامانه مردم ناظر در انتخابات، گفت: برابر گزارش‌هایی که اعلام شده است، امسال از نظارت‌های مردمی بهره حداکثری گرفته شده است و از طریق سامانه مردم ناظر، مردم هم به صحنه آمدند که از اقدامات شایسته و مورد تقدیر است.

وی اظهار کرد: اطمینان داریم که در ادامه کار و ساعات باقی مانده هم شاهد حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رأی و هم تلاش و همت مضاعف مجریان و ناظران انتخابات خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها