پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابراتی لرستان
مدیر مخابرات منطقه لرستان خبرداد:

پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابراتی لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیر مخابرات منطقه لرستان از آمادگی زیرساخت‌های مخابراتی استان برای برگزاری انتخابات خبر داد.
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیر مخابرات منطقه لرستان از آمادگی زیرساخت‌های مخابراتی استان برای برگزاری انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۱۶۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان نبی‌اله شمسی‌فر امروز، در جلسه بررسی پایداری ارتباطی لرستان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲، اظهار کرد: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در استان به نحو مطلوب فراهم شد.
وی پایداری ارتباط را شرط لازم برای برگزاری انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه لرستان با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، تمامی تدابیر لازم را برای تأمین ارتباطات و انتقال اطلاعات در روز انتخابات را اندیشیده و عملی کرده است.
مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به وسعت استان و کوهستانی بودن آن و تعدد مراکز اخذ رای، افزود: با وجود وسعت استان، تعداد بالای مراکز اخذ رای و پراکندگی این مراکز در سطح استان، مخابرات از طریق شبکه ثابت و سیار ارتباط لازم را در ۱۰۳۰ شعبه ثابت و بخش اعظمی از ۶۲۴ شعبه سیار برای پوشش بیش از ۲۵۹۵ نقطه اخذ رای در سراسر استان را فراهم آورده است.
شمسی‌فر ادامه داد: به منظور دسترسی مردم به سامانه‌های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات از ابتدای سال تاکنون ۱۱۹ سایت تلفن همراه در دستور کار مخابرات استان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ۹۹ سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و ۲۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری و بیش از ۹۵ سایت جهت ارتقاء تکنولوژی در استان احداث خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه لرستان هم چنین از افزایش ظرفیت شبکه و تقویت پوشش مخابراتی در مناطق دور افتاده خبر داد و گفت: مخابرات لرستان با هدف تامین زیرساخت‌های لازم برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، تمام ظرفیت‌های خود در سراسر استان را به‌کارگیری کرده است.
گفتنی است؛ اعضای شورای معاون و مدیران مخابرات منطقه لرستان در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تامین ارتباطات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو و آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه دادند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها