مدیر مخابرات منطقه لرستان خبرداد:

پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابراتی لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیر مخابرات منطقه لرستان از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابراتی استان در پی بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیر مخابرات منطقه لرستان از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابراتی استان در پی بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۹۶۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان نبی‌الله شمسی‌فر از پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه لرستان و شبکه ارتباطات سیار همراه اول در پی بارندگی‌های اخیر خبر داد.
وی گفت: در چند روز گذشته با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌ها و سیل در استان، تمهیدات لازم در مخابرات استان اندیشیده شد.
این مسئول اضافه کرد: تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات منطقه لرستان در آماده باش کامل قرار گرفتند و نتیجه این اقدامات رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در زمان بارندگی‌های شدید به ویژه در نقاطی از استان که بارش شدید داشتیم.
مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: در این چند روزه اختلالات عمده و تاثیرگذاری در لرستان نداشتیم و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است.
این مسئول در پایان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود، از آماده‌باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها