اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين از کشف انواع قرص و داروهاي قاچاق دراجراي طرح امنيت محله محور پليس در اين شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۴۴۶۹۰۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش  پليس،  سرهنگ "محمد روهنا"در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ومطالبات مردمي در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنيت محله محور با هدف برخورد با توزيع و فروش داروهاي قاچاق توسط ماموران پليس آگاهي با همکاري پليس موادمخدرو اماکن عمومي در سطح شهرستان اسفراين به مرحله اجرا در آمد. 
اين مقام انتظامي با بيان اينکه ماموران با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي، پس از هماهنگي هاي قضائي ازيک واحد صنفي عطاري در سطح شهرستان بازديد نمودند، اظهار داشت: ماموران در بازرسي از واحد صنفي متخلف مقادير زيادي داروهاي غيرمجاز و قاچاق و اقلام ممنوعه به ارزش بيش از 100 ميليون ريال کشف کردند. 
فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائي معرفي شد ،خاطرنشان کرد: داروهاي مخدر و قاچاق عاملي مهم و مخاطره آميز براي بهداشت و سلامت جامعه است و مقابله با اين پديده شوم نيازمند همکاري وتعامل همه آحاد جامعه با نيروي انتظامي است از شهروندان درخواست مي نمايم در صورت شناسايي عاملان مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها