اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۲۳۹ قلم داروی غیرمجاز دام در حین توزیع توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۳۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

سرهنگ مهدی مهران فر اظهارکرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم فروش داروی غیرمجاز و قاچاق دام خارج از شبکه توزیع، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان طی عملیاتی مشترک با ماموران اداره دامپزشکی از یک خودروی هایمای سواری تعداد ۲۳۹ قلم داروی غیرمجاز و قاچاق دام در حین توزیع در فروشگاه های سطح شهر به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی گفت: یک نفر متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

توقیف ۱۲دستگاه خودرو و موتور سیکلت مزاحم در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از توقیف شش دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت مزاحم در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: این طرح با هدف برخورد با مزاحمان و هنجارشکنان اجتماعی در این شهرستان در روز گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: سلب آسایش و آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان تردد با پلاک مخدوش سرعت غیر مجاز آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک علت توقیف این خودروها و موتورسیکلت های متخلف بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در خاتمه از مردم تقاضا کرد در صورت مواجه با هر گونه ناهنجاری اجتماعی بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها