عضو شورای شهر تهران در بازدید از غرفه جام جم آنلاین مطرح کرد

نیاز شهروندان به تنفس و تردد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ترافیک و آلودگی هوا دو مشکل اصلی شهروندان درکلانشهر تهران است، گفت: رفع این مشکلات در اولویت برنامه‌های شورای شهر و شهرداری تهران قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۳۵

نیاز شهروندان به تنفس و تردد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر امانی در بازدید از غرفه جام جم در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: برگزاری نمایشگاه بعد از چند سال وقفه، اتفاق خوبی است و توسعه چنین حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی به نشاط جامعه کمک می‌کند.

وی درباره حضور شهروندان در نمایشگاه نیز عنوان کرد: به نظر می‌رسد نمایشگاه نسبت به دوره‌های گذشته خلوت است، دلیل آن هم می‌تواند، این مساله باشد که نمایشگاه در روز‌های پایانی سال برگزار شده و مردم در این ایام مشکلات خاص خود را دارند.

امانی درباره برنامه‌های شورای شهر برای افزایش مشارکت در انتخابات نیز توضیح داد: شورای شهر و شهرداری مسئولیت مستقیمی در این خصوص ندارند. اما با توجه به درخواست فرمانداری، شورای شهر و شهرداری به آن‌ها کم می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برای این مهم فضای شهری براساس قانون آماده می‌شود و همه نامزد‌ها می‌توانند از این شرایط بهره ببرند. 

وی درباره مشکلات شهروندان در کلانشهر تهران نیز بیان کرد: شهروندان از آلودگی هوا و ترافیک در تهران رنج می‌برند و اولویت شورای شهر و شهرداری نیز رفع این مشکلات است.

امانی با اشاره به این که هر سال حدود شش هزار نفر به دلیل آلودگی هوا دچار مرگ زودرس می‌شوند، عنوان کرد: برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا باید به توسعه حمل ونقل عمومی پرداخت. اما متاسفانه حدود هفت سال است که در این حوزه نه فقط پیشرفت نداشته ایم. بلکه دچار پسرفت نیز شده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها