مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در همایش روز جانباز گفت : ایثارگران سفیر نظام در جامعه هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در همایش روز جانباز گفت : ایثارگران سفیر نظام در جامعه هستند.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۸۷

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در همایش روز جانباز گفت : ایثارگران سفیر نظام در جامعه هستند.

 عطا ناوکی  بهمن ماه در همایش روز جانباز که با حضور اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، سید محمد حسینی مدیر بیمه دی استان و جانبازان در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز جانباز گفت: شما جانبازان در دوران دفاع مقدس ثابت کردید که پای نظام و آرمان‌های بزرگ انقلاب خواهید ماند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه شما جانبازان وفادار به ولایت فقیه هستید، افزود: از امتحان سخت دوران دفاع مقدس به خوبی بیرون آمدید و امروز هم که کشور در معرفی یک امتحان بزرگ است و دست‌های پنهان و خون آشام در اسلام برای شکستن این درخت تنومند فعال است.


وی با اشاره به اینکه ایثارگران در مشارکت انتخابات نقشی اساسی دارند، عنوان کرد: ایثارگران سفیر نظام در جامعه هستند و باید تلاش کنند فرهنگ حضور پرشور مردم را در انتخابات 11 اسفند تبیین کنند و مروج این فرهنگ بزرگ باشند.


گفتنی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در ادامه به روایتگری پرداخت و این همایش با برنامه‌های شاد و فرح بخش پایان یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها