اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران مخابرات منطقه خراسان شمالی ، برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۸۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

ه گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی؛ آیین تجلیل از جانبازان مخابرات منطقه با حضور مدیر مخابرات منطقه و سایر مسئولین و جمعی از کارکنان این مجموعه در حوزه ستادی، برگزار شد.
مهندس رسول علی اصغرپور ، مدیر مخابرات منطقه در این آیین معنوی که به مناسبت اعیاد شعبانیه و  ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: جانبازی و فرهنگ ایثارگری،امری جاری و مستمر است.
وی تصریح کرد:شهید سلیمانی و دیگر شهدا و جانبازان و ایثارگران با ازخودگذشتگی و جانفشانی نشان دادند که جانبازی و ایثارگری ظرف مکان و زمان ندارد و امروز هم  هر فردی در هر سمت و جایگاهی میتواند با تلاش خالصانه و صادقانه و اجرای صحیح مسئولیتهایی که بر عهده دارد در راستای رضای الهی و خدمت به مردم، در مسیر ایثارگری قدم بردارد.
شایان ذکر است: در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس وهدایایی به رسم یادبود از کارکنان جانباز مخابرات منطقه تجلیل شد.
گفتنی است: همزمان مراسم مشابه در سایر ادارات تابعه مخابرات منطقه در شهرستانهای استان نیز برگزار و از کارکنان جانباز، قدردانی شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگارجام جم آنلاین ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها