مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد مسکن ملی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۱۶

جام جم آنلاین؛ رامین الماسی ،امروز (۲۸ بهمن) در مراسم آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی دانشگاهیان در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کل متقاضیان واجد شرایط مسکن ملی در کرمانشاه حدود ۶۶ هزار نفر است، اظهارکرد: برای همه این متقاضیان تامین زمین صورت گرفته است. 

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی احداث مسکن ملی برای نیمی از این متقاضیان شروع شده و حدود ۳۲ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت داریم که میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها هم حدود ۱۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها در پیرامون شهر کرمانشاه در یازده نقطه پروژه های مسکن ملی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اقشار مختلفی از مردم عملیات احداث مسکن ملی آغاز شده، عنوان کرد: جامعه دانشگاهیان، خبرنگاران، پرسنل جهاد کشاورزی و… از  اقشاری هستند که ساخت واحدهای مسکن ملی برای آنها آغاز شده است.

وی یادآورشد: در حال حاضر سایت ثبت نام مسکن ملی برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران باز شده و آنها نیز می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.  

الماسی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱۳۰ واحد مسکن ملی برای مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امروز در سطح کشور به صورت همزمان عملیات احداث ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی دانشگاهیان آغاز شد که ۱۱۳۰ واحد آن مربوط به دانشگاه رازی کرمانشاه است.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: تدارک زمین در اراضی متعلق به خود دانشگاه رازی انجام شده تا این واحدها در آن احداث شود و بنیاد مسکن هم برای تسطیح این اراضی اقدام خواهد کرد.

به گفته این مسئول، واحدهای مسکن ملی دانشگاهیان در کرمانشاه به شکل سه طبقه و حیاط دار احداث خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها