آبی‌ها از لغزش پرسپولیس، بهترین استفاده را کردند

برد استقلال در کوران اختلافات

کادر مربیگری و مدیریتی استقلال هر اندازه با هم اختلاف و درگیری داشته باشند، بازیکنان این تیم بدون توجه به این موارد به مسیر خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۱۳
 
شاگردان جواد نکونام در اولین بازی نیم فصل دوم و در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف صنعت نفتی آبادان رفتند و اولین تجربه مربیگری سهراب بختیاری زاده در این تیم را به خاطره‌ای تلخ تبدیل کردند. شاگردان جواد نکونام در همان نیمه اول نشان دادند فقط برای کسب سه امتیاز آمده‌اند و می‌خواهند فاصله‌شان را با رقیب سنتی بیشتر کنند. اگر درخشش دروازه‌بان جوان صنعت نفت نبود، شاید آبی‌ها در همان نیمه نخست به برتری می‌رسیدند. نکونام که در نیمه نخست، تیمش را با ترکیب بیشتر دفاعی به بازی فرستاده بود در ابتدای نیمه دوم، یکی از مدافعانش را بیرون کشید تا قدرت خط میانی و حمله‌اش بیشتر شود. نتیجه این تغییر تاکتیک خیلی زود جواب داد و در اولین دقایق نیمه دوم روی ضربه استثنایی مهدی‌پور به گل رسیدند. این تیم در ادامه هم می‌توانست به گل برسد و شاید اگر بلانکو دقت بیشتری در ضربات آخر داشت، تیم آبادانی با نتیجه تلخ‌تری تهران را ترک می‌کرد. از میان بازیکنان تازه جذب شده استقلال، سیلوا و فخرالدینی فرصت بازی پیدا کردند و اولین حضور ماشاریپوف در ترکیب آبی‌ها به بازی‌های بعدی کشیده شد. با این نتیجه استقلال ۳۵ امتیازی شد و فاصله با پرسپولیس را به عدد ۵ رساند. نکونام حالا باید خود را برای چند هفته توفانی آماده کند. استقلال هفته بعد باید در انزلی به مصاف ملوان برود و بعد از آن در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند. پیروزی در بازی‌های پیش‌رو می‌تواند جایگاه نکونام را نزد هواداران مستحکم‌تر کند، آن هم در روزهایی که اختلافات او با علی خطیر به اوج خودش رسیده است. 
 
روزهای بد بیرو
مهم‌ترین چهره این هفته لیگ برتر، بی‌شک علیرضا بیرانوند بود. گلر پرسپولیس که بعد از بازی‌های نه‌چندان خوب در تیم ملی از جام ملت‌ها برگشته بود، با اشتباه مهلکی که در مقابل آلومینیوم انجام داد، روزهای بد خودش را تکمیل کرد. پرسپولیس با باخت بدموقع به آلومینیوم در اراک، فرصت کم کردن فاصله‌اش را با صدر به‌راحتی از دست داد. این باخت موجب شد تا هواداران پرسپولیس بار دیگر نوک پیکان انتقادات خود را به سمت مدیریت بگیرند.  انتقاد اصلی آنها به رضا درویش بود که چرا در فاصله حدودا ۵۰روزه تعطیلات نیم فصل، نتوانست پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را باز کند تا بازیکنان تازه جذب شده فرصت بازی داشته باشند. از سوی دیگر، آنها بار دیگر از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی انتقاد داشتند. با این شرایط و اوضاع، قرمزها در هفته هفدهم باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تراکتور بروند که قطعا بازی سختی برای‌شان خواهد بود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها