وزارت بهداشت غزه منتشر کرد:

آمار شهدای فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته

شهادت ۱۶۴ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته

شمار شهدای غزه به ۲۸ هزار و ۳۴۰ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه از شهادت ۱۶۴ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوز علیه نوار غزه، به ۲۸ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ جنایت علیه ملت فلسطین انجام داده که در نتیجه آن ۱۶۴ فلسطینی شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۸ هزار و ۳۴۰ و شمار زخمی‌ها هم به ۶۷ هزار و ۹۸۴ نفر رسید.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه ادامه دارد و ارتش این رژیم از بامداد امروز مجددا حملات هوایی به این شهر در جنوب نوار غزه را از سرگرفته است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بتازگی اعلام کرده که طی روز‌های آتی حمله گسترده‌ای به منطقه رفح انجام خواهد داد؛ منطقه‌ای که بیش از یک میلیون آواره در آن حضور دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم با اشاره به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در «رفح» تاکید کرد که دولت آمریکا و شخص «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور با دادن چراغ سبز به نخست وزیر این رژیم و حمایت مالی و نظامی از آن، در این جنایات شریک است.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: با توجه به وضعیت اسف بار شهر رفح که نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار فلسطینی را در خود جای داده و خیابان‌های آن به اردوگاه‌های آوارگان بدل شده، حمله ارتش صهیونیستی به این شهر، یک جنایت چند جانبه و پافشاری بر نسل کشی و کوچ اجباری و گسترش دامنه جنایت علیه ملت ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها