فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد

اعتراف دو سارق به ۱۰۰ فقره سرقت در خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک نفر سارق سابقه دار با ۱۰۰ فقره سرقت سیم و کابل خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۸۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

سردار سعید مطهری زاده اظهارکرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم و کابل در سطح استان خصوصا در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و فاروج، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان هر دو سارق که یک خانم و یک آقا بودند را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: هر دو متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۱۰۰ فقره سرقت سیم و کابل در اکثر شهرستان های استان اعتراف کردند، یاد آور شد: در نتیجه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی در شیروان 

جانشین انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی با هشت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ حسن صالحی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در زیارت، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی پاسگاه زیارت این فرماندهی قرارگرفت. 

جانشین انتظامی شهرستان شیروان، خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار سارق حرفه ای و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند. 

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این چهار سارق حرفه ای و همدست آنان را دستگیر کردند. 

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ صالحی اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها