مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر در سوریه خبر داد و اعلام کرد که این حملات ادامه دار خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر در سوریه خبر داد و اعلام کرد که این حملات ادامه دار خواهد بود.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق امروز شنبه سوم فوریه ۲۰۲۴ پایگاه اشغالگران در خراب الجیر در عمق سوریه را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق بیان کرد: مقاومت تاکید می‌کند که حمله به مواضع دشمنان تداوم خواهد داشت.

گفتنی است که ریاست پارلمان عراق امروز شنبه، حمله آمریکا به مواضع امنیتی عراق در دو منطقه عکاشات و القائم و اماکن غیرنظامی مجاوز آن را که منجر به شهادت ۱۶ نفر و مجروح شدن ۲۵ نفر از جمله غیرنظامیان شد، به شدت محکوم کرد.

ریاست پارلمان بیان کرد که قصد دارد جلسه‌ای اضطراری طی روز‌های آتی برای بررسی تکرار حملات آمریکا به کشور و جلوگیری از تجاوزات نیرو‌های ائتلاف بین المللی به حاکمیت و جان شهروندان عراقی تشکیل دهد.

پارلمان عراق اعلام کرد: تکرار حملات آمریکا به مقر‌های امنیتی عراق، اهانتی بزرگ و غیر قابل قبول است.

ریاست پارلمان عراق از دولت خواست در اجرای مصوبه شماره ۱۸ پارلمان عراق در سال ۲۰۲۰ مبنی بر اخراج نیرو‌های ائتلاف بین المللی از کشور به دلیل عدم نیاز به حضور آن‌ها و تهدیدی که برای امنیت و ثبات عراق ایجاد می‌کنند، اقدام عاجلی به عمل آورد.

پارلمان عراق تاکید کرد که اجرای این مصوبه، اراده ملی و مردمی است و اجرای آن ضرورتی بسیار برای حفظ حاکمیت کشور و حفاظت از جان شهروندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها