یزد- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد از راه اندازی، بهره برداری و افتتاح ۴۳ طرح در قالب ۲۴۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷هزار و۸۰۹ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۰۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد علی حاتمی زاده اظهار داشت: از تعداد کل پروژه ها ۱۹۸ مورد مربوط به آب و خاک بوده که با اعتباری بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال باعث اشتغالزایی ۷۸ نفر شده است همچنین ۴ پروژه در بخش باغبانی و گلخانه با اعتبار ۱۹۵میلیارد ریال واشتغالزایی ۳۳ نفر نیز میتوان نام برد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در مورد طرح های شاخص مورد بهره برداری در سال جاری گفت: از جمله این پروژه ها می توان به ۲۰ پروژه منابع طبیعی و ابخیز داری با اعتباری بالغ بر ۸۳۳ میلیارد ریال با اشتغال زایی ۹۰ نفر به طور مستقیم اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه دام و طیور در مجموع ۱۰ پروژه با اعتبار یکهزار و ۸۰۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۷۹ نفر قابل افتتاح و بهره برداری است.

حاتمی زاده ضمن اشاره به ۲ پروژه تحقیقات و ترویج با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۸ نفر به طور مستقیم تصریح کرد: ۷ طرح نیز در حوزه صنایع کشاورزی با اشتغال زایی ۵۲۸ نفر با اعتبار ۴ هزار ۱۷۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی همچنین از افتتاح یک پروژه دامپزشکی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ، پروژه شیلات و آبزی پروری با اشتغال زایی ۷نفر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و نیز ۳ پروژه در حوزه تعاون روستایی با اشتغال مستقیم ۷ نفر با مبلغ ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان خاطر نشان کرد: با راه اندازی، بهره برداری و افتتاح این پروژه ها برای یکهزار و ۳۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها