طرح‌های حوزه آب و برق هرمزگان با حضور وزیر نیرو در شهرستان حاجی آباد به طور همزمان با اعتبار ده هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
طرح‌های حوزه آب و برق هرمزگان با حضور وزیر نیرو در شهرستان حاجی آباد به طور همزمان با اعتبار ده هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۴۳۶۷۶

 

هرمزگان-جام جم انلاین-طرح‌های حوزه آب و برق هرمزگان با حضور وزیر نیرو در شهرستان حاجی آباد به طور همزمان با اعتبار ده هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در مراسم بهره برداری از طرح‌های حوزه آب و برق هرمزگان گفت: مهمترین این طرح ها، آبرسانی به ۱۵۶ روستا و ۶ شهر، بهره برداری از ۵ آب شیرین کن و دو طرح مهم توسعه و ارتقاء تصفیه خانه‌های فاضلاب بندرعباس و میناب بود.

وی افزود: در حوزه برق نیز ۸ طرح بزرگ خط و پست برق با اعتبار دو هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان که مهمترین آن‌ها پست برق حاجی آباد با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان است که به بهره برداری رسید.

در حوزه آب منطقه‌ای نیز طرح ساخت سد‌های کوچک، تغذیه مصنوعی، بهسازی شبکه آبیاری، تعمیر و نوسازی خط انتقال آب میناب به بندرعباس به طول ۴ کیلومتر و ۵۷ کیلومتر لایروبی رودخانه‌های هرمزگان با مجموع اعتبار هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مهمترین طرح‌های شرکت توزیع برق که به بهره برداری رسید شامل اصلاح و بازسازی هزار کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، هوشمند سازی شبکه، اصلاح ۳۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده در جزایر بوموسی، هنگام، تنب بزرگ و کوچک با مجموع اعتبار هفتصد و نه میلیارد تومان است.


وزیر نیرو افزود: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت تلاش می‌شود با مصوبات مناسب در حوزه آب و برق، بیشتر دغدغه‌ها و مشکلات مردم این استان در بخش آب و برق برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها