خطیر و نکونام راند جدید اختلافات را آغاز کردند

لجبازی در روز روشن!

آتش اختلافات دوباره شعله‌ور شد و برای صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ‌برتر یعنی استقلال هیچ چیز بدتر از این نیست. فرصت نقل و انتقالات زمستانی قرار بود برای استقلال تبدیل به زمانی برای تقویت و آرامش خاطر بیشتر شود اما همه چیز برعکس شد. دوباره سر و کله اختلاف پدیدار شد، دوباره میانه خطیر و نکونام شکرآب شد و دوباره همه چیز به هم ریخت.
کد خبر: ۱۴۴۳۱۸۲
 
حالا همه منتظر آتش زیر خاکستر هستند. روند فرسایشی درست از روز شنبه شروع شد و قرار است به اوج هم برسد. دفعه قبل که خطیر و نکونام به خوبی و خوشی آشتی کردند. اما مثل دفعه قبل می‌توان پایان خوشی را برای اختلاف خطیر و نکونام متصور بود. 
   
اردوی دبی پرید
استقلال برای یک اردوی امارات برنامه‌ریزی کرده بود. حتی بلیت‌ها و اتاق‌های هتل برای بازیکنان رزرو شده بود اما جواد نکونام سرمربی استقلال صلاح را دراین دید که تیم نرود.دلیل اوهم واضح است. نکونام اعتقاد دارد وقتی خریدهای استقلال انجام نشده و برنامه‌ها به هم ریخته است دلیلی ندارد تیم به اردوی خارج ازکشور برود واین همه هزینه کند. لغو اردوی استقلال باعث ناراحتی شدید مدیران این باشگاه به خصوص خطیر مدیرعامل آبی‌ها شده است. 
   
راند سوم اختلافات
خطیر و نکونام برای سومین بار است که با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند. جار و جنجال‌های مربوط به دومین اختلاف آنها نزدیک بود بدجوری دامنگیر آبی‌ها شود اما آن زمان همه چیز در ظاهر متوقف شد و این دو در جلسه ای با یکدیگر صلح کردند. حتی به نظر می‌رسید ارتباط آنها خوب شده باشد اما همه آتش زیر خاکستر بود. خطیر و نکونام باید به یک موقعیت ویژه مثل همین اوضاع خرید بازیکن می‌خوردند تا به هم نشان دهند چقدر می‌توانند در داشتن اختلاف با هم، این همه پتانسیل داشته باشند.
   
لجبازی‌طرفین
لغو اردو باعث ضرر مالی هنگفتی به استقلال شده است. آنها هتل رزرو کرده بودند و بلیت هم خریداری شده بود. حالا این دو هزینه بسیار کلان مدیران استقلال را از دست جواد نکونام بسیارخشمگین کرده است وآنها نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. به نظر آنها تصمیم جواد نکونام کاملا خودخواهانه بود. اما به نظر می‌رسد منطق چندانی در کار نیست. مدیران باشگاه استقلال هم در مقابل روند مذاکرات با بازیکنان مورد علاقه نکونام را متوقف کردند. فعلا باید گفت که اوضاع در استقلال از این بدتر هم نمی‌شود. اما شاید هم بشود!
   
نکو خارجی نمی‌خواهد
بعد از این‌که مدیران استقلال تلاشی برای جذب بازیکنان دو لیست پیشنهادی جواد نکونام نکردند اقدام دیگری در دستور کار خود قرار دادند و چند بازیکن خارجی به جواد نکونام پیشنهاد کردند اینبار نوبت جواد نکونام بود که مخالفت کند و بگوید به هیچ یک از بازیکنان پیشنهادی هیات مدیره نیازی ندارد. البته او در حالی با این پیشنهاد مخالفت می‌کند که کوین یامگا بازیکن مصدوم استقلال تا مدت‌ها اجازه بازی کردن ندارد. جسته و گریخته شنیدیم که یامگا تا یک سال نباید فعالیت ورزشی سنگین داشته باشد و این می‌تواند به معنای خداحافظی دائمی او با استقلال باشد. 
   
​​​​​​​واسطه بی‌واسطه
این‌بار دیگر کسی بین نکونام و خطیر واسطه نشد. حالا باید انتظار داشت هر روز اوضاع حتی بدتر هم بشود. میزان لجبازی‌ها حداقل در دو روز اخیر بسیار زیاد بوده است و کسی هم نتوانست جلوی آن بایستد. نه نکونام حاضر شد تیم را به امارات ببرد و نه باشگاه حاضر است با گزینه‌های جواد نکونام مذاکره کند. فرصت گرانبهای نقل و انتقالات هم به همین راحتی از کف می‌رود و در این میان بازیکنان نیز متاثر از این وضعیت به هم ریخته می‌شوند. صدرنشین کنونی لیگ‌برتر هیچ حال و روز خوشی ندارد. همه چیز رو به وخامت می‌رود. مگر این‌که حداقل یکی از طرفین از لجبازی‌های خود کوتاه بیاید. اما به نکونام و خطیر می‌آید بدون واسطه لجبازی‌ها را کنار بگذارند؟ 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها