اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی یکشنبه هشتم بهمن ماه در همایش گردهمایی روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت استان در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات، وحدت و همدلی در مبارزه با ظلم و تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و زمینه ساز پیشرفت خواهد بود
کد خبر: ۱۴۴۲۹۰۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم که این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود:در ۱۱ اسفند یک بستر واقعی برای حضور مردم از هر قشری و با هر تفکری در انتخابات فراهم می شود و این حضور پرشور، اقتدار مردم و وحدت مردم در مقابل دشمنان را تداعی می کند.
استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی و آگاهی با بصیرت مردم موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدامات و اهداف دشمنان می‌شود و با انسجام و اتحاد، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ خواهد شد.
حسین نژاد با اشاره به اهمیت نقش علما در جامعه، گفت: قدرت های سلطه در طول تاریخ همواره به دنبال ضعیف کردن نقاط قوت و ارزش های نظام ما بوده اند.
وی افزود: امروز که در نقاط مختلف جهان قدرت های پوشالی و زیاده خواه ،دین اسلام،مقام معظم رهبری و حضور و اتحاد مردم را مانع زیاده خواهی ها و کارهای خبیث خود دانسته و تلاش می کنند تا مردم حضور کم رنگ در انتخابات داشته باشند.
استاندار خراسان شمالی جایگاه و پیشرفت های زیادی که امروز نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف به دست آورده است را موجب پیشرفت جهان اسلام دانست و افزود: امروز تمام کشورهای اسلامی در برابر قدرت های سلطه و زیاده خواه ایستاده اند.

پیام حضور باشکوه مردم در انتخابات، وحدت، همدلی و پایبندی به نظام و تبعیت از رهبری است
نماینده ولی فقیه در استان نیز در این گردهمایی، با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات مهم، گفت: همانطور که در آیات قرآنی آمده هیچ کسی نمیتواند سرنوشت قومی را تغییر دهد جز همان قوم و قطعا یکی از راه های تغییر و مشارکت مردم در اداره کشور شرکت در انتخابات و تعیین مقدرات کشور از این مسیر است.
حجت الإسلام والمسلمین رضا نوری افزود: سه ضلع انتخابات مردم، ناظران و مجریان و کاندیداها هستند، می توانند حسب مورد با فعالیت، رقابت، مشارکت و حضور در عرصه  انتخابات به  استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نوری عنوان کرد: هر ملتی سرنوشت خود را انتخاب می کند و حضور حداکثری مردم با بصیرت در انتخابات زمینه رشد جامعه و کشور را در پی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه همچنین پایبند بودن به قانون، تبلیغ عملکرد خود و عدم تخریب دیگران، دادن وعده های قابل تحقق و در دسترس و کاملا ممکن و شدنی و با برنامه بودن را از جمله  ویژگی های مهم یک کاندیدای انتخاباتی عنوان کرد.
وی افزود: مشارکت و امنیت انتخابات فقط با اجرای قوانین انتخاباتی امکانپذیر است و انتظار دستگاه قضایی نیز از کاندیدا ها و مجریان انتخاباتی این است که در رفتار و مواضعشان مراقب باشندو مقام معظم رهبری  نیز همواره بر سلامت و امنیت انتخابات به ویژه مراقبت از سوی مجریان تاکید دارند ./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها