اجرای پروژه های عام المنفعه شرکت پتروشیمی مارون در جهت ارتقاء خدمات اجتماعی

یک کیف پر از لبخند تقدیم نونهالان بندر امام خمینی(ره)

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت از مناطق مختلف خوزستان، شرکت پتروشیمی مارون با تکمیل و تجهیز مرکز آموزشی و پیش دبستانی نیکان بندر امام خمینی(ره) لبخند شادی را بر لب های ۵۰ نونهال این شهرستان نشاند.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۵۸

شرکت پتروشیمی مارون در راستای مسئولیت اجتماعی، با توجه به محرومیت منطقه با اجرای پروژه های عام المنفعه، اقداماتی را جهت ارتقاء خدمات اجتماعی در سطح منطقه صورت داده و برنامه های زیادی نیز در دستور کار دارد.

بر همین اساس تکمیل و تجهیز پیش دبستانی نیکان بندر امام خمینی(ره) چندی پیش آغاز و با اتمام کارها ۵۰ نونهال این شهرستان با شادی در فضایی استاندارد تحت آموزش های لازم قرار گرفتند.

 

لازم به ذکر شرکت پتروشیمی مارون در سال های گذشته نیز اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه زیادی را به اجرا در آورده که از آن جمله می توان به کمک به خانواده ها و دانش آموزان، مشارکت در تجهیز مرکز دیالیز بندر امام خمینی(ره)، ساخت دارالایتام در شهرستان ماهشهر، مشارکت با شهرداری ماهشهر جهت ایجاد مجموعه فضای سبز منطقه راه آهن این شهرستان و همکاری در پروژه درختکاری حاشیه جاده ها و پیگیری امور ساخت پروژه پارک آبی از جمله آنهاست.

همچنین ساخت مدرسه دخترانه 10 کلاسه در مجموعه منازل مهر و کمک به تجهیز مدارس شهرستان ماهشهر جهت تامین کولر، آب سردکن، وسایل کمک رفاهی و آموزشی از دیگر اقدامات این مجموعه برای ایجاد رفاه برای ساکنان این مناطق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها