نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ،امروز شنبه 7 بهمن ماه در طی نشستی با خبرنگاران  تصریح کرد:با شناسایی زنجیره ارزش و با قابلیت برندسازی با تفکری جدید،می توانیم به اقتصاد استان کمک شایان قابل توجهی نماییم.
نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ،امروز شنبه 7 بهمن ماه در طی نشستی با خبرنگاران تصریح کرد:با شناسایی زنجیره ارزش و با قابلیت برندسازی با تفکری جدید،می توانیم به اقتصاد استان کمک شایان قابل توجهی نماییم.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۰۱
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  نورانی خاطرنشان کرد:رویکرد و روش برندسازی،یک مدل پشتیبانی و حمایت از مشاغلی است که باعث افزایش مشارکت مردمی،ایجاد ارزش افزوده،ایجاد اشتغال و حتی بهبود کیفیت تولیدات و محصولات می گردد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بیان کرد:اعتقادم بر این است که با ایجاد و تشکیل زنجیره ارزش در اقتصاد استان و با اعتبار دادن به برندهای داخلی که فعال در سطح استان می باشند،می توان در فرایندها و قابلیت های اقتصادی کسب و کار،نوعی بازشناسی کرد و از شیوه های نو و خلاقانه متناسب با اقتصاد استان،نیاز و خواسته های مردم عزیز استان را برآورده کرد. نورانی رئیس سازمان به تنوع پذیری تولید و عرضه در فعالیتهای اقتصادی و رونق کسب وکار اشاره کرد و افزود:در توسعه محصولات و تولیدات استان،به این نتیجه رسیده ام که برند می تواند عامل مهم توسعه اقتصادی و حتی صادرات محصولات به کشورهای آسیایی باشد تا بتوانیم محصول با کیفیت را سریع و آسان در بازار معرفی نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها