رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت؛

هدف گذاری برای تبدیل بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران

استاندار زنجان گفت: تکدی گری یک جرم آشکار است و در این ارتباط پس از جمع آوری و شناسایی گروه های هدف باید غربالگری دقیقی انجام گیرد.
استاندار زنجان گفت: تکدی گری یک جرم آشکار است و در این ارتباط پس از جمع آوری و شناسایی گروه های هدف باید غربالگری دقیقی انجام گیرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۵۹۶
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی در دومین جلسه شورای اجتماعی استان با بیان اینکه تکدی گری به معضلی در جامعه تبدیل شده است، افزود: دستگاه های مختلف باید نسبت به انجام تکالیفی که قانونگذار مکلف کرده اهتمام داشته و با دقت عمل کنند. وی همچنین به اقدامات انجام گرفته در ساماندهی اعتیاد و مفاد مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: با پیگیری انجام گرفته زمین مناسبی برای راه اندازی مرکز ماده ۱۶ با هدف ساماندهی معتادین متجاهر اختصاص داده شده که با آماده سازی و راه اندازی آن طی ماه های آتی می توان برنامه های بسیار خوبی در راستای ساماندهی آنها انجام داد. وی یادآور شد: تلاش می شود از پتاسیل ها به ویژه اعتبارات لازم در پیشبرد کارها استفاده کنیم. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز با بیان اینکه به دستور وزیر کشور شورای اجتماعی استان ها متناظر شورای اجتماعی کشور شکل گرفته است، گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تشکیل این جلسات مسئله محور بوده و سعی خواهیم کرد با درنظر گرفتن نظام مسائل استان در حوزه اجتماعی، ورود و مدیریت صحیحی بر مسائل با حضور و مداخله دستگاه های متولی داشته باشیم. صادق قهرمانی با بیان اینکه رویکرد ما فقط آسیب محور نبوده و بلکه به صورت "مسئله محور" در شورای اجتماعی استان پیش خواهیم رفت، افزود: هر چند آسیب های اجتماعی زیادی وجود دارد و بر این مبنا برنامه ریزی ها و تلاش های زیادی هم انجام می شود ولی باید عوامل مثبت اجتماعی را که به حفظ کیان جامعه و اعتلای هر چه بیشتر نظام اسلامی منجر شده را در نظر گرفته و در جهت افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی حرکت کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها