خرم‌آباد – جام جم آنلاین- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور در انتخابات پیش‌رو موجب اقتدار و استقلال نظام اسلامی می‌شود و جایگاه بین‌المللی ایران را افزایش می‌دهد
خرم‌آباد – جام جم آنلاین- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور در انتخابات پیش‌رو موجب اقتدار و استقلال نظام اسلامی می‌شود و جایگاه بین‌المللی ایران را افزایش می‌دهد
کد خبر: ۱۴۴۲۳۷۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در اجتماع نیروهای مومن انقلابی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: هر فرد مسوولیتی را بپذیرد و می‌داند اهلیت ندارد ، جایگاه آن فرد آتش است، چراکه با پذیرش مسوولیت و ناتوانی در جامعه ایجاد چالش و در پیشرفت اخلال ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب تصمیم براین شد مجلسی شکل گیرد که عصاره فضایل ملت باشد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی از ۲۲ بهمن به بعد به خواست مردم توجه و اراده و عزم ملت حاکمیت پیدا کرد ، چراکه انتخابات اساس مردم سالاری و اگر نباشد، دیکتاتوری شکل می‌گیرد.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: رابطه مردم با حاکمیت را انتخابات شکل می‌دهد و به جامعه برای برطرف کردن مشکلات تزریق امید می‌کند، همچنین تزریق خون تازه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات بر سرمایه اجتماعی می‌افزاید و سبب اقتدار ملی می‌شود و ضامن امنیت و آرامش است و این مقوله مهم بر دوش مردم می‌باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری امنیت آفرین است و شاهد تاثیر در نشست های بین‌الملی خواهیم بود، ممکن است به اقدامات چندین نماینده انتقاد داشته باشیم اما جایگاه قوه مقننه متفاوت است.
وی گفت: همواره مجلس شورای اسلامی تاثیرات بسیاری در امور مختلف مردم داشته و باید تفاوت جایگاه مجلس و عملکرد یک نماینده تبیین شود و نباید موجب قهر مردم با صندوق رأی شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: قهر با صندوق رأی گزینه مناسبی نیست و مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند فردی که ارزشی عمل کند و در راه ولایت باشد و خدمتگزاری به مردم را پیشه کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در بین نامزدهای انتخاباتی از سلایق و طیف های سیاسی مختلف حضور دارند و مردم باید در انتخاب خود دقت کنند همچنین اعلام دستاوردهای نظام در مشارکت حداکثری موثر است.
وی بیان کرد: سوگند دادن افراد، تلاش برای قومیت و طایفه گرایی، ایجاد دوقطبی برای رأی‌گیری امری سخیف است و باید افرادی انتخاب شوند که برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.
وی با بیان اینکه حامیان نامزدهای انتخاباتی باید احترام به نامزد مقابل را پیشه خود کنند گفت: مجلس شورای اسلامی باید از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند و نمایندگان هم‌طراز با آرمانهای انقلاب انتخاب شوند.
وی اضافه کرد: مسوولان حق هیچگونه حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد بنابراین باید گفتمان انقلاب اسلامی تقویت شود همچنین دولت و قوه قضاییه کاندید ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: انتخابات پیش‌رو باید متفاوت تر از انتخابات گذشته برگزار شود و عوامل اجرایی در انتخابات امین مردم هستند و حامی نظام باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها