خرم آباد-جام جم آنلاین- نماینده ولی‎فقیه در لرستان گفت: وظیفه ما حضور چشمگیر و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات است
خرم آباد-جام جم آنلاین- نماینده ولی‎فقیه در لرستان گفت: وظیفه ما حضور چشمگیر و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات است
کد خبر: ۱۴۴۳۶۹۴

به گزارش جام جم آنلاین لرستان حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: امروز نوک پیکان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از داخل و خارج این است که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مشارکت حداکثری نداشته باشند.
وی تصریح کرد: در کنار ایمان و عمل صالح باید شناخت وظیفه را هم داشته باشیم و شناخت وظیفه امروز همان حضور گسترده در انتخابات است.
امام‌جمعه خرم‎آباد خاطرنشان کرد: هر جا که دشمن مورد هدف قرار داد، بدانید آنجا جبهه خودی است و باید تقویتش کرد.
شاهرخی با اشاره به توطئه‌های گوناگون جهان استکبار علیه ایران اسلامی، افزود: امروز تمامی ظالمان و مستکبران جهان در مقابل ایران اسلامی صف کشیده‌اند و ملت ما مقتدر و مستحکم به راهش ادامه می‌دهد.
وی اضافه کرد: پیام انقلاب اسلامی، طلوع فجر، ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن، همان آموزه‌های نبوی و بعثت نبوی بوده و هست و فرزند پیامبر، امام راحل، آموزه‌های بعثت را که کم‌رنگ شده بود را احیا کرد.
نماینده ولی‎فقیه در لرستان بیان کرد: امام راحل با اندیشه‌های بلند خود، روح فداکاری و جهاد و قدرت الهی و حمایت ملت، آموزه‌هایی که به فراموش سپرده شده بود و یا کم‌رنگ شده بود را احیا کرد و به دنبال آن مقام معظم رهبری جامعیت سیاسی اجتماعی اسلام را به رخ جهانیان کشید.
شاهرخی به مظلومیت مردم غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: آنچه این روزها در حق مردم مظلوم غزه می‌گذرد از حمله به بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی همه و همه مصداق بارز نسل‌کشی است.
نمازگزاران لرستانی پس از اقامه نماز جمعه با انجام راهپیمایی ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.
شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل و می‌جنگیم می جنگیم"، "سازش نمی پذیریم" در حمایت از مردم مظلوم غزه به صحنه آمدند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها