دبیر فراکسیون ورزش مجلس:

حمایت‌ها از تیم ملی باید بیشتر شود

دبیر فراکسیون ورزش مجلس گفت: خوشبختانه در حال حاضر تیم خوبی داریم و این تیم نسبت به گذشته همدل و متحدتر هستند؛ بنابراین با حمایت‌های بیشتر از این تیم از سوی مسئولان مربوطه و وزارت ورزش و جوانان امیدواریم شاهد کسب نتایج خوبی از این تیم باشیم. 
کد خبر: ۱۴۴۲۳۵۰

محمد مهدی فروردین در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان لزوم حمایت از تیم ملی برای موفقیت در بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت:ورزش قهرمانی همانند ورزش همگانی در افزایش شادمانی، غرور ملی و امیدواری و خودباوری مردم تاثیر بسزایی دارد. در همین راستا لازم است با برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجم شاهد توفیقات روزافزون ورزش کشور در میادین بین‌المللی بخصوص در بازی‌های جام ملت‌ های آسیا باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر تیم خوبی داریم و این تیم نسبت به گذشته همدل و متحدتر هستند؛ بنابراین با حمایت‌های بیشتر از این تیم از سوی مسئولان مربوطه و وزارت ورزش و جوانان امیدواریم شاهد کسب نتایج خوبی از این تیم باشیم. 

دبیر فراکسیون ورزش مجلس در ادامه با تاکید دوباره بر لزوم حمایت از تیم ملی ابراز امیدواری کرد این تیم عملکرد و نتایج خوبی کسب کند.

فروردین گفت: در بازی‌های قبلی تیم ملی مربی خارجی داشت، حال که در این دوره دارای مربی داخلی است باید از آن دفاع کرده و با حمایت‌های دولتمردان همراه باشد.

این نماینده مجلس گفت: خوشبختانه علاقه‌مندان به فوتبال در تهران و سایر شهر‌های کشور، شور و حال زیادی دارند و با علاقه وضعیت تیم ملی را پیگیری می‌کنند. امیدواریم این فضا و علاقه در ادامه جام ملت‌های آسیا بیشتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها