ثبت معاملات فقط در بنگاه های املاک دارای پروانه تخصصی
حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز؛

ثبت معاملات فقط در بنگاه های املاک دارای پروانه تخصصی

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی البرز مطرح کرد؛

تاثیر ویژه ۱۶۰ برند ملی مشغول به فعالیت استان در اقتصاد کشور

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز خبر داد: استان البرز توانست برای سه سال متوالی در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور رتبه نخست آموزشی را بدست آورد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز خبر داد: استان البرز توانست برای سه سال متوالی در میان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور رتبه نخست آموزشی را بدست آورد.
کد خبر: ۱۴۴۲۱۴۷

پرهام رضایی در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز با اشاره به اینکه حدود ۴ هزار واحد تولیدی در استان فعالیت می‌کنند گفت:حال حاضر در دوره چهارم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز قرار داریم و نزدیک به ۱۶۰ برند ملی در استان مشغول به کار هستند و سهم بسیار ویژه‌ای را در اقتصاد کشور به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه افزود:یکی از اولویت‌هایی که همیشه در چند سال گذشته مد نظر قرار دادیم حوزه آموزش بوده و با این هدف که مدیران و کارمندان استانی در بخش‌های دولتی و خصوصی با راندمان و دید بهتری در حوزه اقتصادی فعالیت کنند که در این موضوع توانستیم رتبه نخست کشوری را در بین اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور بدست آوریم.

رئیس اتاق بازرگانی البرز روابط بین الملل را در حوزه پیشرفت اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت:یکی دیگر از رویه‌هایی که بسیار پیگیری شد روابط بین الملل بود که به عنوان نمونه می‌توان نمایشگاه واردات چین اشاره کرد و تنها اتاق بازرگانی کشور بودیم که به همراهی جناب آقای عبداللهی استاندار محترم البرز و فعلان اقتصادی استان در آن نمایشگاه حضور داشتیم.

رضایی با اشاره به اینکه ۲ هزار فعال اقتصادی در استان عضو اتاق بازرگانی البرز هستند و رابطه مستقیم با صادرات و واردات دارند گفت:اتاق بازرگانی پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دولتی می‌باشد که در حوزه مطالبه و‌تسهیل گری برای بخش خصوصی فعالیت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه تولید، واردات و صادرات یک چرخه مستقیم است اظهار داشت:امروزه مشکلات زیرساختی زیادی در حوزه صادرات داریم که یکی از موارد نقل انتقالات پول است. یعنی صادرات انجام می‌شود، ولی پول‌های مربوطه بر نمی‌گردد که در این زمینه بانک مرکزی باید مقداری سیاست‌های روش برگشت پول خود را تغییر دهد.

وی در ادامه گفت:ما در حوزه کشاورزی تقریبأ منطقه خلیج فارس در اختیار استان البرز است و در سال گذشته بیش از ۲۴ هزار کانتینر صادرات محصول در این حوزه را داشتیم و در حال حاضر ۷۰ درصد کارت‌های این عزیزان در حال تعلق است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در پایان در رابطه با کمک به واحد‌های تولیدی راکد گفت:در این خصوص بررسی‌های لازم را در جلسات شورای گفتگو انجام می‌دهیم و اگر سد معبری ایجاد شده باشد تمام تلاشمان را می‌کنیم که در دستور جلسه این شورا لحاظ و مشکلات بر طرف شود. امروز استان البرز نسبت به استان‌های دیگر بسیار آمار کمی در موضوع راکدی واحد‌های تولیدی دارد و رشد تولید در استان ما بسیار زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها