مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی بار از مبدا استان همدان

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش ۱۲.۶۷ درصدی جابجایی بار در ده ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از مبدا استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به روند افزایشی جابجایی بار از مبدأ استان همدان در ده ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ابتدای بهمن ماه بیش از ۱۰ میلیون تن بار از مبدا استان جابجا شده است.

آهکی با بیان اینکه در ده ماه ابتدای سال گذشته ۸ میلیون و ۹۷۰ هزار تن از مبدا استان جابجا شده بود افزود: در سال جاری ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۲۴ تن توسط ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است که نشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۶۷ درصد رشد داشته است.

آهکی تصریح کرد: عمده کالا‌های حمل شده از این استان مربوط به انواع محمولات سیمان و محمولات معدنی (سنگ آهن، کنستانتره،کلینکر و…) و محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی بوده است.

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: برای حمل این میزان بار در سال جاری، ۶۲۸ هزار و ۹۱۶ بارنامه صادر شد که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۹۵ هزار بارنامه بوده، ۶۳/۵ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان با دارا بودن ۱۵ هزاردستگاه انواع کامیون باری سنگین و نیمه سنگین و تعداد ۲۱ هزار راننده فعال باری در امر حمل کالا‌های اساسی استان و سایر استان‌ها مشغول فعالیت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها