استاندار زنجان گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهمیت زیادی دارد و باید این موضوع برای مردم تبیین شود.
استاندار زنجان گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهمیت زیادی دارد و باید این موضوع برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۰۳۰
به گزارش جام جم آنلاین زنجان،محسن افشارچی در جلسه جهاد تبیین استان،‌ افزود: مجلس‌ شورای اسلامی، سیاستگذاری کلان کشور را انجام می دهد و در تمامی ابعاد زندگی مردم نقش آفرین است به همین منظور همه آحاد جامعه باید در پای صندوق‌های رای حضور یابند. استاندار زنجان گفت: نزدیکترین راه برای تحقق مردم سالاری، حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است چون نمایندگان مجلس، نزدیکترین افراد به مردم هستند و دغدغه‌های مردم را به خوبی می‌شناسند، بنابراین شایسته است هم استانی ها مشارکت فعالانه ای در این انتخابات داشته باشند. وی با بیان‌ اینکه برای جهاد تبیین در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به صورت عقلی و منطقی و نه احساسی عمل کرد، گفت: انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی اثرگذاری بالایی در حوزه های مختلف زندگی مردم دارد و شهروندان باید به این موضوع توجه کنند. افشارچی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی تحقق مردم سالاری است و در چارچوب زندگی مردم آثار زیادی دارد. وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشراف به مسائل ریز و درشت حوزه انتخابیه، می‌توانند تصمیمات خوبی را در راستای رفع مشکلات جامعه اتخاذ کنند. این مسئول ادامه داد:نمایندگان مجلس در مفهوم مردم‌سالاری بیشترین نزدیکی را با تغییر و تحول استان دارند و به دلیل ارتباط گیری با ساختار بالا دستی می توانند امکانات خوبی را برای استان دریافت کنند بنابراین انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح‌ترین فرد در این خصوص باید مورد توجه قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها