معاون فرهنگی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بجنورد

مهمترین ظرفیت ملی ؛ نیروی انسانی توانمند و کارآمد است

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دومین زمین چمن مصنوعی کارگران شهرستان بجنورد افتتاح شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ زمین چمن مصنوعی شماره۲مجموعه ورزشی کارگران امام علی(ع) شهرستان بجنورد با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۹۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش خبرنگار جام جم در خراسان شمالی ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه در سفر به خراسان شمالی، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام علی(ع) بجنورد را افتتاح کرد.

وی در حاشیه افتتاح این مراسم تصریح کرد: اکنون ۱۸ مکان برای ورزش کارگران خراسان شمالی در اختیار این قشر است و تلاش داریم تا فضاها برای انجام فعالیت‌های ورزشی در این استان توسعه یابد.

محمد چکشیان در ادامه از استخر کارگران بجنورد که در یک هزار و ۸۰۰ مترمربع وسعت اجراشده و از سال ۹۱ در دست بهره‌برداری است نیز بازدید به عمل آورد.

بازدید از ساختمان در حال ساخت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در بجنورد از دیگر برنامه‌های سفر چکشیان به این استان بود.

گفتنی است که؛ اجرای این ساختمان به علت مشکلات اعتباری در برهه‌ای از زمان متوقف شد اما اجرای آن باهمت دولت سیزدهم سرعت گرفته است و این طرح قرار است نیمه اول سال آتی به بهره‌برداری برسد. /خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها