اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۶۹۲ پروژه طی دهه فجر امسال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۷۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: از این تعداد ۴۲ پروژه کلنگ زنی می شود که سرمایه گذاری لازم برای اجرای این پروژه ها دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: همچنین ۶۵۰ پروژه نیز به بهره برداری خواهند رسید که اعتبار هزینه شده برای آن ها چهار هزار میلیارد تومان بوده است.

حسین نژاد افزود: در حال حاضر در این استان روستای بدون گاز و برق نداریم و در حوزه راه های دسترسی پیشرفت های خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت رئیسی شاخص راه های روستایی در این استان ۱۲ درصد از میانگین کشوری عقب بود که در دولت سیزدهم این شاخص چهار درصد بهبود یافته و هم اکنون هشت درصد از میانگین کشوری عقب هستیم.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: این عقب ماندگی تا پایان فعالیت دولت سیزدهم جبران خواهد شد و تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه آسفالت برخوردار می شوند.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۹۲ پروژه در دهه فجر امسال در استان

وی گفت: در دولت سیزدهم اجرای انتقال پساب به مجتمع پتروشیمی خراسان و آزادسازی هشت حلقه چاه آب که از آب باکیفیتی برخوردار بود نیز انجام شد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها