رئیس‌ جمهور در کنفرانس بین المللی طوفان الاقصی؛

فلسطین مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

امام جمعه موقت تهران در گفت و گوی اختصاصی با جام جم آنلاین:

رفوزگی تاریخی در انتظار کشورهای حامی رژیم صهیونیستی است

برخی از سران کشور‌های اسلامی نه تنها در انجام وظایف و تکالیف وجدانی و انسانی خود در قبال مردم غزه کوتاهی کردند بلکه بواسطه همراهی و حمایت‌هایی که نسبت به رژیم صهیونیستی داشتند دچار یک رفوزگی تاریخی شدند.
کد خبر: ۱۴۴۰۷۸۷
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین
رفوزگی تاریخی در انتظار کشورهای حامی رژیم صهیونیستی است
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری امام جمعه تهران در گفتگو با جام جم آنلاین در حاشیه برگزاری کنفرانس بین المللی «طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری» با اشاره به تحولات جاری در غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: موج و خیزش جهانی علیه صهیونیسم براه افتاد و به لطف حضرت حق این مسیر با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و جریان مقاومت هم بخوبی از ایفای نقش خود برآمده است.
 
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت کاری اساسی در رویارویی با رژیم صهیونیستی انجام داده گفت: ضربه‌ای که به شیرازه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی وارد کرده باعث مختل شدن نظام محاسباتی جریان سلطه شده و هیبت پوشالی آن‌ها را بهم ریخته و آبروی مختصری هم اگر داشتند در وجدان جهانی بر باد رفته است.
 
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: تا همین الان جبهه مقاومت کاملا در انجام رسالت تاریخی خود پیروز و کامیاب بوده و از این پس به عهده جهانیان و آزادیخواهان دنیا است که به وظایف و تکالیف انسانی و وجدانی خود عمل کنند.
 
حاج علی اکبری با ابراز تاسف نسبت به بی مسئولیت‌های برخی از کشور‌های اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این کشور‌ها برغم اینکه اسم مسلمانی را بر دوش می‌کشند و خودشان را در محیط دولت‌های اسلامی تعریف می‌کنند واقعا یک رسوایی بزرگی را ببار آوردند و دچار یک رفوزگی تاریخی شدند. 
 
وی با اشاره به برگزاری همایش طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری تصریح کرد: تشکیل چنین نشست‌هایی که در آن مجمعی از علمای امت از کشور‌های مختلف حضور دارند انشاالله می‌تواند کمک کند تا در این فرصت باقیمانده سران برخی از کشور‌های اسلامی بخود بیایند و مواضع خود را اصلاح کنند و نسبت به تاخیری که در حمایت از مردم غزه داشتند توبه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها