اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ تفاهم نامه همکاری بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان در راستاي پيشگيري از اعتياد و اجراي طرح ياريگران زندگي در استان منعقد شد
کد خبر: ۱۴۴۰۴۷۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، دبیر شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه انعقاد تفاهم نامه بيان داشت: این تفاهم نامه با عنوان «طرح یاریگران زندگی» بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سپاه حضرت جواد الائمه(ع) از 20 دی ماه 1402 به مدت سه ماه در مرحله اول اجرایی خواهد شد و سه موضوع آموزشی، فرهنگی و اجتماعی را در بر خواهد گرفت.

نجفی با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری و هم افزایی دستگاه ها در امر مبارزه با مواد مخدر گفت:انشاء الله با استفاده از ظرفیت هایی که سپاه استان در اختیار دارد، مبارزه با مواد مخدر در استان با شدت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

دبیر شورا ادامه داد: هدف اصلی انعقاد این تفاهم نامه ي همکاری، تحقق رویکردهای مردمی و نیز اجتماعی سازی امر مبارزه با موادمخدر، توسعه عدالت و سلامت جامعه و ترویج سبک زندگی سالم و بانشاط، با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان و دیگر دستگاه های همکار و با تأکید بر جلب مشارکت سازمان های مردم نهادخواهد بود که در راستای آگاهی‌بخشی، ایجاد حساسیت عمومی و پیشگیری از مواد مخدر اقدام خواهد شد.

سرهنگ حاتمي معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت جواد الائمه استان نيز در اين جلسه با اعلام همكاري و مشاركت در اجراي برنامه هاي مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر و پيشگيري از اعتياد گفت: نقطه قوت بسيج، ساختار آن مي باشد كه در تمامي محلات و روستاها،حضور داشته و از ظرفيت مردمي برخوردار مي باشد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها