بی‌دلیل نیست که ژاپن را شانس نخست قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌دانند. بازیکنان ژاپن بیش از ۳۱۶میلیون دلار ارزش دارند که این مبلغ از مجموع بازیکنان ۲۱ تیم بیشتر است.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۱۴
 
اگر می‌خواهید بدانید ۲۱ تیم حاضر درجام که قیمت همه بازیکنان‌شان از چشم بادامی‌ها کمتر است، کدام تیم‌ها هستند، این اسامی را مرور کنید: قرقیزستان (۶.۲۵میلیون یورو)، هنگ کنگ (۶.۲۵)، ویتنام (۶.۳۳)، فلسطین (۶.۵)، هند (۶.۵۳)، مالزی (۶.۷۳)، تاجیکستان (۶.۳۳)، لبنان (۶.۴۳)، عمان (۷.۵)، اندونزی (۸.۷)، تایلند (۸.۹۳)، بحرین (۹.۶۸)، چین (۱۱.۳۳)، عراق (۱۱.۶۳)، اردن (۱۳.۱۳)، قطر (۱۵.۹)، سوریه (۱۶.۵۳)، عربستان سعودی (۲۳.۳)، ازبکستان (۲۶.۱۵) و استرالیا (۴۰.۹). جالب است بدانید ارزش بازیکنان کره جنوبی هم از مجموع ارزش بازیکنان ۱۸تیم نخست این فهرست بیشتر است و این آمار برای تیم ملی ایران به عنوان سومین تیم گران‌قیمت جام، عدد هفت را نشان می‌دهد. قرقیزستان، هنگ کنگ، ویتنام، فلسطین، هند، مالزی و تاجیکستان هفت تیمی هستند که ارزش همه بازیکنان آنها از بازیکنان تیم ملی کمتر است.

۷ گلزن برتر تاریخ جام ملت‌ها
علی دایی (ایران)  ۱۴
لی دونگ جوک (کره جنوبی)  ۱۰
نائوهیرو تاکاهارا (ژاپن)  ۹
علی مبخوت (امارات)  ۹
المعز علی (قطر)  ۹
جاسم الهویدی (کویت)  ۸
یونس محمود (عراق)  ۸

ایران؛ بلندقد‌ترین تیم جام 
اگر در میانگین سنی دومین تیم جام هستیم در عوض در میانگین قد، در صدر فهرست تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها قرار داریم. این آمار نشان می‌دهد شانس گلزنی تیم‌ملی ایران روی ارسال‌های هوایی می‌تواند از دیگر تیم‌ها بیشتر باشد. این هم آمار ۱۰ تیم بلندقد جام هجدهم با میانگین قدی بالای ۱۸۰ سانتی‌متر: 

سوت افتتاحیه به علیرضا فغانی رسید 
داور برجسته ایرانی سوت بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا را می‌زند. علیرضا فغانی برای قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و لبنان انتخاب شده است. این مسابقه در استادیوم لوسیل برگزار می‌شود. شبکه الکاس قطر در خبری اعلام کرد که علیرضا فغانی قرار است مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های آسیا را سوت بزند. داوری که به نمایندگی از استرالیا در این مسابقات حضور دارد و با تیم داوری از این کشور بازی را قضاوت خواهند کرد.فغانی پس از کنار گذاشته شدن نامش از فهرست داوران بین‌المللی ایران به نمایندگی از استرالیا در جام ملت‌های آسیا حاضر شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها