اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری فردی که با فریب دامداران، خود را به عنوان دامپزشک معرفی می کرد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۰۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

سرهنگ مهران فر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پليس مبنی بر اینکه یک نفر که خود را به عنوان دامپزشک معرفی می کند مبالغی را از دامداران تحت عنوان خارج نمودن جسم سخت( سیم یا میخ) از حلق دام های سنگین(گاو) و فروش داروهای بدون مجوز اخذ می کند، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ آشخانه قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی دقیق موضوع و گفت و گو یا چند دامدار که به همین شکل مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند به اصل ماجرا پی بردند.
سرهنگ مهران فر اظهار داشت: این دامپزشک قلابی اقدام به کار گذاشتن سیم یا میخ در درون حلق حیوان بخت برگشته! کرده و عنوان می نمود که حیوان این شیء را به همراه علوفه مصرف کرده است و با همین ترفند مبالغ سنگینی از دامدار اخذ می کند.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه متهم بلافاصله توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۱ آشخانه دستگیر شد بیان داشت: از این متهم مقادیری داروهای فاقد مجوز نیز کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان از دامداران عزیز خواست که برای درمان دام های خود به مراکز رسمی و دارای مجوز دامپزشکی مراجعه نمایند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها